جستجو
فیلترها
بستن

مرجوع کردن کالا

چرا نگرانید؟ خوشحال باشید! Tesla Part شرایط متفاوت مشتریان را می فهمد، و می داند که بعضی اوقات قطعات باید مسترد شوند. مهم نیست که دلیل آن چیست ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! ما بعنوان یک شرکت پیشرو درصنعت خودرو با تدوین سیاست بازگشت 120 روزه کالای، صرفه جویی در وقت، پول و اطمینان از رضایت کامل شما را دنبال می نمائیم! لطفاً برای انجام بازپرداخت کالا این مراحل ساده را دنبال کنید:

1. مطمئن شوید که اقلام شما قابل برگشت هستند.

o ما برای عودت قطعات BMW در طی 120 روز از زمان دریافت توسط مشتری ، قطعات کاملاً نو و قطعات نصب نشده را قبول می کنیم. کالای مرجوعی نمی بایست آسیب دیده بوده و همراه با تمام قطعات/ سخت افزار / دستورالعمل ها، در بسته بندی اصلی (یا دقیقاً همانطور که دریافت شده است) و تمام برچسب ها / بارکد و غیره BMW ضمیمه شود. اصولاً ما باید بتوانیم اقلام را دوباره در انبار قرار داده ، بفروشیم یا به شرکت BMW برگردانیم.

o اقلام غیرقابل بازگشت : قطعات  کد شده براساس VIN شما، کنترل یونیت ها، ابزار مخصوص، قطعات کد شده ، قطعات رنگ شده ، ماژیک های نقاشی، قطعات نصب شده روی خودرو، قطعات اصلاح شده، قطعاتی مانند کیسه هوا، باتری،کمربند ایمنی، نقشه های ناوبری به روزرسانی شده ، کدها ، کتابچه های راهنما ، پیچ  و مهره ها، کیت های تبدیل ، موارد سبک زندگی و...

o هزینه بازپرداخت: بدون هزینه مجدد برای قطعاتی که در انبار نگه می داریم! و 10٪ قیمت کالا، برای هزینه بازپرداخت برای قطعاتی که از طریق سفارش ویژه تأمین شده است.

o هزینه حمل و نقل: با عرض پوزش ، قابل استرداد نیست. (مگر اینکه اشتباه از سمت ما بوده باشد) هزینه حمل و نقل اولیه از سفارشات مرجوعی که شامل حمل و نقل رایگان است کسر می شود.

o اگر سفارشی دریافت کنم که قطعات آن آسیب دیده یا کسری هستند ، چه باید بکنم؟ لطفاً بلافاصله با ما در اینجا تماس بگیرید و "گزینه کمک در حمل" را از جعبه کشویی موضوع ایمیل انتخاب کنید–مشتریان محترم می بایست ظرف 48 ساعت از زمان تحویل/امضای بسته برای گزارش قطعات آسیب دیده یا از کسری از طریق بخش تعریف شده اقدام نمایند . اگر کسی (دوست، خانواده و غیره) یا مکانی (مکان حمل و نقل ، مشاغل و غیره) بسته را از طرف شما قبول می کند، باید گزارش قطعات آسیب دیده یا کسری را ظرف 48 ساعت به تسلا پارت اعلام نماید. لطفاً همه جعبه ها، بسته بندی و غیره را نگه دارید زیرا برای ادعای خسارت با شرکت های حمل و نقل به آن نیاز خواهیم داشت. ما به سریعترین روش ممکن بروی این موارد کار خواهیم کرد.

o اگر قطعاتی را اشتباهی دریافت کنم چه باید بکنم؟ لطفاً بلافاصله با ما در اینجا تماس بگیرید و "استعلام سفارش" را از کادر کشویی موضوع ایمیل انتخاب کنید. ما سریعترین روش را برای بررسی موضوع شما به کار خواهیم بست. لطفاً تا آنجا که ممکن است اطلاعات مورد نیاز را در اختیار ما قرار دهید و بررسی نمائید که آیا شماره بسته شما با فاکتور دریافتی شما مطابقت دارد یا یادداشت خاصی وجود دارد که قطعه درخواستی به شماره جدیدتر جایگزین شده است. اگر شماره VIN شما همراه با سفارش شما باشد و خطا از طرف ما باشد، ما قطعات را بدون هزینه تعویض خواهیم کرد. لطفا توجه داشته باشید - این مسئولیت شماست که تأیید کنید قطعات صحیح و بدون آسیب را قبل از رنگ آمیزی یا نصب آنها دریافت کرده اید. اگر از نصب و تعمیر بدنه/ رنگ آمیزی و تعمیرات قطعات برای خود استفاده می کنید، مسئولیت آزمایش و تأیید صحیح و بدون آسیب دیدگی قطعات قبل از رنگ آمیزی یا نصب بر عهده شماست - ما متأسفانه نمی توانیم عودت کالا را برای قطعه ای که رنگ آمیزی یا نصب شده است، بپذیریم و قبول کنیم.

o اگر به قطعه ای که شامل گارانتی باشد احتیاج داشته باشیم، چه باید بکنم؟ لطفاً اطلاعات ضمانت قطعاتBMW را مشاهده کنید.

 

2. برای درخواست تأیید و دریافت  (شماره بازگشت کالا)RMA # در اینجا با ما تماس بگیرید.

o برای درخواست RMA #  با ما در اینجا تماس بگیرید - در جعبه کشویی "دلیل ایمیل" را "درخواست بازگشت" را انتخاب کنید. لطفاً مطمئن شوید که سفارش 8 رقمی خود را # و همچنین قسمت ها و مقادیر مورد نیاز برای استرداد را وارد کرده اید. پس از ارسال فرم ، ما RMA # را پس از تأیید بررسی و ارسال می کنیم.

 

3. قطعات خود را برای ما ارسال کنید به:

o تهران، خیابان محمودیه، کوچه اردیبهشت، ساختمان موناکو، کدپستی : 1986645414-شماره RMA خود را اینجا درج نمائید.

o لطفاً سعی کنید یک نسخه از فاکتور اصلی یا ایمیل تأیید سفارش خود را به همراه قطعه برگردانید. 

o ما شما را تشویق می کنیم که شماره ردیابی برگشت خود را حفظ نمائید تا بتوانید بر روند انجام آن نظارت داشته باشید و اکیداً توصیه می کنیم بسته بازگشت کالای خود را به مقدار کامل بیمه کنید تا در مقابل خطراتی مانند بسته گمشده یا آسیب دیدگی محافظت شود. متأسفانه در صورت گم شدن بسته و یا آسیب رسیدن به کالای مرجوعی ، نمی توانیم برگشت کالا را بپذیریم. این مسئولیت شماست که مستقیماً از شرکت حمل و نقل پیگیری نموده و کالای خود را مطالبه کنید.

o اگر ما خطایی مرتکب شدیم و برچسب برگشت کالا برای آن صادر نمودیم ، لطفاً ظرف 3 روز کالا را برای به ما ارسال کنید تا بابت حمل و نقل جدید از شما هزینه ای دریافت نشود.

o عودت کالا همچنین می تواند در پیشخوان قطعات نمایندگان تسلا موتور انجام شود، اما باید یک کپی از فاکتور اصلی و ایمیل تأیید سفارش ، با RMA # تأیید شده را داشته باشید.

o لطفاً روی برچسب های BMW برچسب نزنید ، یا توسط برچسب های شرکت های حمل رو آنها را نپوشانید. لطفا جعبه ها یا کارتن های قطعات سازنده را داخل جعبه  شرکت های حمل و نقل قرار دهید.

 

4- لطفاً 5 تا 7 روز کاری برای پردازش کالا مرجوعی خود به تیم ما فرصت دهید.

o  پس از بازگشت کالا، معمولاً در مدت 5 تا 7 روز کاری ، که قطعات مرجوعی را دریافت می کنیم بررسی نموده و چنانچه مطابق با معیارهای بالا باشد و شما مایل به خرید کالای جدیدی نباشید،  واحد مالی ما به روش پرداخت به شماره حساب شما چک صادر نموده و یا به روش دیگری پرداخت می کند. ممکن است بخش حسابداری ما، چک را از طریق پست ارسال نماید، لذا حتماً در صورت تغییر آدرس پستی به ما اطلاع دهید.

مشتریان محترم در حال حاضر بعلت تغییرات مدام نرخ ارز و با توجه به فروش کالا براساس نرخ ارز، امکان عودت کالای خریداری شده، فراهم نمی باشد. لذا خواهشمنداست نهایت دقت در خرید قطعات مورد نیاز مبذول فرمائید.