جستجو
فیلترها
بستن

سوالات متداول

 

ما در اینجا در Tesla Part تلاش می کنیم تا بهترین و مطلوب ترین خدمات را در پشتیبانی مشتریان خود ارائه دهیم. لطفاً چند لحظه وقت بگذارید و سئوالات متداول ما را در زیر مرور کنید ، زیرا ما پاسخ برخی از رایج ترین سئوالات دریافتی را ارائه می دهیم.

 هنوز به کمک نیاز داری؟ لطفاً در اینجا با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک نمائیم!

محصولات و قیمت گذاری

س. چه مارکی از محصولات را می فروشید؟

پ - ما قطعات اصلی و لوازم جانبی اصلی BMW را مستقیماً از BMW آلمان ارائه می نمائیم، زیرا نمایندگی BMW در ایران هستیم. ما بیش از 6000 قلم قطعه BMW با قابلیت خرید و سفارشگذاری داریم و قطعات سفارش ویژه را به سرعت از طریق مراکز توزیع قطعات BMW در آلمان تهیه می کنیم (فقط در حدود 2 روز کاری!) اینها همان قطعات اصلی است که نمایندگان محلی BMW در آلمان ارائه می دهند و اعلام قیمت آنلاین، مناسب و کاملاً رقابتی ما، مزیت خرید از تسلا پارت می باشد. خرید از وب سایت ما بصری و همراه با عکس جهت جلوگیری از هر گونه اشتباه در زمان سفارشگذاری می باشد.

س. آیا قطعات شما ضمانت دارند؟

پ -  قطعات اصلی BMW دارای 2 سال گارانتی بی حد و مرز BMW است! برای اطلاعات بیشتر به صفحه ضمانت قطعات BMW ما در اینجا مراجعه کنید.

س. چه طرفی باقی مانده است؟ کدام طرف درست است؟

پ - باتوجه به اینکه مشخصات رانندگی در ایران چپ می باشد ، سمت راننده همیشه چپ محسوب می شود ، در حالی كه سمت مسافر همیشه سمت راست محسوب می شود.

س.چقدر محصولات خود را تخفیف می دهید؟

پ - ما قیمت محصولات خود را تا آنجا که ممکن است بصورت کاملا رقابتی با قیمت رقبا و بازار با تخفیف ارائه می دهیم.

 

س. اگر نمایندگی BMW دیگری پیدا کنم که قیمت بهتری را برای یک کالا ارائه می دهد ، چه کنم؟

 پ - ما تلاش می کنیم بهترین و با ارزش ترین قیمت را برای تمام قطعات اصلی BMW ارائه دهیم! وعده تطبیق قیمت ما را در اینجا مشاهده کنید!

 

س. آیا قطعات و قیمت ارائه شده در سایت قابلیت ارائه در فروشگاه قطعات شما می باشد؟

 پ - خیر، در حال حاضر فروش قطعات در فروشگاه فیزیکی ما قابل ارائه نیست. لطفاً برای دریافت قیمت های آنلاین با تخفیف ویژه ، همه سفارشات باید از طریق وب سایت ما انجام شود.

 

س. قیمت های ارائه شده در سایت برای چه مدت اعتبار دارد؟

پ - قیمت گذاری قطعات برای یکساعت (باتوجه به تغییرات نرخ ارز) معتبر می باشد. قیمت قطعی، تنها در زمان خرید و پرداخت و یا پیش پرداخت خرید قطعات، مشخص می گردد. با این وجود قیمت گذاری ها می تواند در هر زمان و بدون اطلاع قبلی مشتریان تغییر کند. ما بصورت بروزرسانی های ماهانه قیمت های BMW را اعمال می کنیم که معمولاً در ابتدای هر ماه انجام می شوند.

 

س: آیا کد تخفیف برای قطعات ارائه می دهید؟

پ –کدهای تخفیف به طور دوره ای در سایت، از طریق شبکه های اجتماعی (اینستاگرام و تلگرام) ما درج شده و یا از طریق ایمیل با افتخار آنرا اعلام و اجرا می کنیم.

 

س: آیا تمامی قطعاتی که در وب سایت شما نشان داده شود ، این بدان معنی است که موجود است؟

 

پ -  خیر - سایت ما وضعیت موجودی قطعات را نشان نمی دهد ، زیرا ما بخشی از قطعات را از شرکت BMW ارائه می دهیم و (گرچه ما آرزو می کنیم) می توانستیم همه چیز را ذخیره کنیم. پس از ارسال سفارش ، ما به سرعت وضعیت واقعی قطعات را بررسی و تأیید می کنیم - با کلیک روی وضعیت سفارش در بالای هر صفحه ، یا پیگیری سفارش موجود در پایین ، وضعیت سفارش آنلاین شما به روز می شود و قابل مشاهده است. . بیشتر قطعاتی که در دست نداریم به سرعت در طی چند روز کاری از شبکه انبارهای BMW در کشور آلمان تأمین می شوند و سپس سفارش شما به طور کامل ارسال می شود. قطعات موجود در انبار شرکت در ایران بلافاصله و سایر سفارشات غیر موجود براساس مدل روش حمل به انتخاب مشتری از آلمان ظرف چند روز و یا دو هفته تأمین می شوند -قطعاتی که دیگر در دسترس نیستند ، از سفارش شما حذف می شوند و یک اعلان ایمیل به شما ارائه می شود همچنین اگر می خواهید قطعه خاصی را در دست داشته باشید، می توانید قبل از سفارش آن با ما تماس بگیرید.

س: آیا اطلاعات قیمت گذاری شما در سایت شما دقیق است؟

پ - تلاش می شود 100٪ قیمت و اطلاعات دقیق در سایت ما ارائه شود. در برخی موارد نادر ، و از آنجا که قیمت گذاری و اطلاعات تولید کننده می تواند به سرعت و در هر زمان تغییر کند ، برخی از اشتباهات قیمت گذاری و تایپی ممکن است رخ دهد. لطفا در صورت مشاهده هرگونه خطا به ما اطلاع دهید و ما در سریعترین زمان ممکن آن را اصلاح خواهیم کرد. ما حق رد یا لغو هرگونه سفارش را در هر زمان و بدون اطلاع برای خود محفوظ می دانیم. اگر در سفارش شما اختلاف قیمت وجود داشته باشد ، ما به شما اطلاع می دهیم و قبل از اقدام به تصویب سفارش، نسبت به اصلاح آن اقدام خواهیم نمود. در صورت عدم تأیید ، ما سفارش را بدون جریمه لغو خواهیم کرد. برخی از اختلافات هزینه حمل و نقل نیز ممکن است بسته به اندازه نهایی سفارش ، وزن و مقصد رخ دهد.

 

پرداخت

س. گزینه های پرداخت من چیست؟

پ - ما گزینه های پرداخت در محل و پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی را از طریق سایت خود را قبول می کنیم.

س. سیاست محافظت در برابر تقلب چیست؟

پ - حمایت از مشتریان یکی از بالاترین اولویت های ما است. سیاست حفاظت از تقلب ما را در اینجا مشاهده کنید.

 

س.آیا مالیات فروش را می گیرید؟

پ - قیمت های ارائه شده در سایت با لحاظ نمودن مالیات ارزش افزوده اعلام گردیده و شما نیاز به پرداخت دیگری بابت مالیات نخواهید داشت.

 

ارسال کالا

س. چگونه کالای من حمل می شود؟

پ - هرچه سریعتر و کارآمدتر! لطفا سیاست حمل و نقل ما را اینجا ببینید.

 

س. آیا شماره پیگیری ارائه می دهید؟

کاملاً! پس از تکمیل ، به کلیه سفارشات یک ایمیل تأیید با اطلاعات ردیابی ارسال می شود.

 

س. آیا امکان تحویل گرفتن قطعات با مراجعه حضوری وجود دارد؟

پ - متأسفم در حال حاضر به دلیل Covid-19 چنین امکانی وجود ندارد. بگذارید سفر را برای شما حذف نمائیم- ما قطعات را به محل کار و یا منزل شما می فرستیم!

 

س. آیا مواردی وجود دارد که شما حمل نکنید؟

پ - ما باتری یا شیشه جلو اتومبیل را حمل نمی کنیم (ببخشید!). - زیرا بسیار شکننده هستند و حمل آنها به جعبه بزرگی احتیاج دارد. بخش حمل و نقل ما تقریباً هر چیز دیگری را با افتخار و حرفه ای حمل می کند!

 

مرجوعی کالا

س: آیا مرجوعی را قبول می کنید ، سیاست شما چیست؟

پ - ما با افتخار بعنوان یک شرکت پیشرو در سیاست بازگشت 120 روزه را برای بازگشت آسان کالای خریداری شده ارائه می دهیم! لطفا برای اطلاعات کامل ، سیاست بازگشت ما را اینجا ببینید.

 

س. اگر در سفارش دریافتی من قطعات آسیب دیده یا  کسری قطعه وجود داشت، چه می شود؟

پ - با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تسلا پارت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به تسلا پارت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

کالای آسیب دیده و تمام لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به تسلا پارت ارسال شود.

 لذا هنگام تحویل کالا از شرکت های حمل و نقل قبل از تائید و امضاء برای دریافت کالا، از صحت و سلامت کالای خود اطمینان حاصل فرمائید، و در صورت مشکل دار بودن کالا با هماهنگی ما میتوانید آن را مرجوع کنید.

 

س. اگر قطعات اشتباهی را دریافت کنم چه کنم؟

پ - لطفاً بلافاصله در اینجابا ما تماسبگیرید و از بخش "موضوع ایمیل "اشتباه در ارسال سفارش" را انتخاب کنید. ما درسریعترین وضع ممکن، موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام خواهیم کرد. لطفاً تا آنجا که ممکن است اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید و بررسی کنید که آیا قسمت شماره سفارش شما با فاکتور دریافتی مطابقت دارد؟ گر شماره VIN شما همراه با سفارش شما باشد و اشتباه از طرف ما باشد، قطعات را بدون هزینه تعویض خواهیم کرد. لطفا توجه داشته باشید - این مسئولیت شماست که تأیید کنید قطعات صحیح و بدون آسیب را قبل از رنگ آمیزی یا نصب آنها دریافت کرده اید. اگر از نصب و راه اندازی بدنه / رنگ آمیزی و تعمیرات قطعات برای خود استفاده می کنید ، مسئولیت آزمایش و تأیید صحیح و بدون آسیب دیدگی قطعات قبل از رنگ آمیزی یا نصب بر عهده شماست - ما متأسفانه نمی توانیم کالا مرجوعی را برای هر قطعه ای که رنگ آمیزی یا نصب شده است، قبول کنیم.

 

س: در طول چه مدتی می توانم قطعه ای که می بایست برگشت شود را به شرکت عودت نمایم؟

پ - اگر تأیید برگشتی کالا را از طرف ما دریافت کرده اید، قطعات را می بایست ظرف 30 روز عودت نمائید. ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که در صورت عدم بازگشت کالا ظرف 30 روز ، قیمت کامل قطعات را از شما دریافت کنیم.

.

سایر موارد

س: بهترین راه برای تماس با شما چیست؟

پ - لطفا با ما در اینجا تماس بگیرید. خط تلفن برای دریافت نظرات و پیشنهادات شما: 22658845 می باشد، لیکن پیشنهاد اکید ما به شما انجام  100٪  مکاتبات بصورت آنلاین می باشد - این به ما امکان می دهد تا با سرعت و کارآیی بیشتری سفارشات زیادی را که روزانه دریافت می کنیم، کنترل کنیم و قیمت های خود را تا آنجا که ممکن است پایین نگه داریم. ایمیل مستقیم پشتیبانی مشتریان ما     [email protected] می باشد.

 

س.  ساعات کار شما چیست؟

پ - ساعات کاری عادی ما شنبه - چهارشنبه ، 8 صبح - 5 بعد از ظهر و پنجشنبه 8 صبح - 2 بعد از ظهر می باشد. جمعه ها و تعطیلات رسمی نیز تعطیل می باشیم. ( اگر در هر زمان از پشتیبانی مشتری ما باخبر شدید تعجب نکنید - ما همیشه در تلاش هستیم تا برای مشتریان عالی خود مسافت بیشتری را طی کنیم!)

 

س. چگونه وضعیت سفارش خود را بررسی کنم؟

پ - می توانید وضعیت سفارش خود را در اینجا بررسی کنید.

 

س. چرا باید شماره VIN خود را ارائه دهم؟

پ - هدف ما این است که قطعات صحیح BMW را در اختیارتان قرار دهیم و بخشی از خدمات مشتری که ما ارائه می دهیم بررسی تمام قطعات مربوط به وسیله نقلیه خاص شماست ، تاریخ تولید و  ...گزینه هایی است که با VIN # شما بدست می آوریم. قطعات صحیح می توانند از یک وسیله نقلیه به وسیله نقلیه دیگر بسیار متفاوت باشند و اگرچه داده های سایت ما بسیار خوب است - تنها راهی که می توانیم از صحت سفارش شما اطمینان حاصل کنیم و ارائه قطعات صحیح BMW، متخص خودرو شما تضمین نمائیم استفاده از VIN # شماست. متاسفانه اگر سفارش شما شامل قطعات نادرست باشد و سفارش فاقد شماره VIN باشد ، ما مسئولیتی نخواهیم پذیرفت.

س: آیا مشاغل خود را در tesla-part ارائه می دهید؟ 

پ- ما همیشه مشتاق رزومه های افراد با انگیزه، سخت کوش و مصمم هستیم و آنها را می پذیریم! فکر می کنید حضور در تیم تسلا پارتمناسب شماست؟ ما از آن استقبال می نمائیم ! لطفاً رزومه و نامه خود را به آدرس [email protected] ایمیل کنید و ما شما را برای موقعیت های شغلی که در آینده ایجاد می شود، در نظر خواهیم گرفت

 

س: آیا بدنبال مشارکت، فروشنده، پشتیبانی تبلیغاتی و حمایت مالی در tesla-part می باشید؟

پ- ما همیشه علاقه مند به این فرصت های عالی می باشیم! لطفاً اطلاعات خود را از طریق آدرس [email protected]  برای ما ایمیل کنید - افراد ، سازمان ها ، مشاغل و ... از همه استقبال می کنیم!

س. من که کد های عجیب و غریب و رمزهای عجیبی در سایت شما می بینم، مانند E46 ، F01 ، E38 ، F22 ، G12 و غیره وجود دارد. این ها به چه معنی است؟ و این کدها آیا نشان دهنده این است که نوع وسیله نقلیه من چیست؟

 

پ- اینها مدلهای BMW یا کدهای شاسی هستند که مدلهای BMW را براساس دامنه تاریخ تولیدشان متمایز می کنند. به عنوان مثال ، "" E46تمام وسایل نقلیه سری 3 BMW را که از سال 1999 تا 2005 تولید شده اند ، مشخص می کند. سپس BMW در سال 2006 طراحی سری 3 را تغییر داده و به روز کرد و آن را "E90"نامگذاری کرد. در آن زمان این مسئله کمی پیچیده تر شد ، زیرا نام "" E90دیگر هر 3 مدل سری (کوپه ، کانورتیبل ، سدان و غیره) را پوشش نمی داد. BMW همچنین این کد های شاسی را برای 3 مدل سری تولید شده از سال 2006 تا 2013 به صورت زیر شکسته است: E90 -  سری 3 سدان ، E91 -  سری 3 واگن ، E92 سری 3 کوپه و سری E93 - 3 کانورتیبل. ما اغلب این کدهای شاسی را در سایت خود ارجاع می دهیم ، بنابراین دقیقاً می دانیم که کدام مدل BMW را در اختیار دارید. زیرا دامنه تاریخ تولید می تواند با هم تداخل داشته باشد و قطعات از یک کد شاسی به دیگری معمولاً بسیار متفاوت هستند.

خبر عالی! نگران نباشید ، با 7 رقم آخر VIN # خود با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد کد شاسی خودرو شما را تأیید کنیم یا به سوالات شما پاسخ دهیم ، یا VIN # خود را به همراه سفارش مورد نظرتان ثبت کنید و ما همه چیز را دوباره بررسی خواهیم کرد و مطمئن می شویم که قطعه درخواستی برای وسیله نقلیه شما صدق می کند!