جستجو
فیلترها
بستن

حمل و نقل

سیاست ارسال کالا

 

دیدگاه ما در زمینه ارسال کالا بسیار ساده می باشد: قطعات و لوازم جانبی مورد نیاز BMW شما را در اسرع وقت و با روشی کارآمد تحویل می نمائیم!

ارسال رایگان (Free Shipping):
کلیه خریدهای بالای پنج میلیون تومان شما که در سایت دارای موجودی می باشند،  بصورت رایگان ارسال خواهد گردید.

زمان تحویل کالا در تهران برای قطعات دارای موجودی:
کلیه سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۱۵ (شنبه تا چهارشنبه) و ساعت ۱۲ (پنجشنبه ها) ثبت شوند در همان روز قابل تحویل خواهند بود و در خارج از این ساعات در روزکاری بعد ارسال خواهد شد.

تذکر: در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند تعطیلات یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت می باشد که از طریق تماس با تسلا پارت می توانید از رویه ارسال مطلع شوید.

 

زمان تحویل کالا برای قطعات نیازمند به سفارشگذاری:

برای این دسته از قطعات پس از سفارشگذاری قطعات مورد نیاز توسط مشتری در سایت تسلاپارت، سفارشگذاری به روش عادی (Ordinary Order) صورت می پذیرد، که این سفارشات حداکثر ظرف 2 هفته تحویل مشتری خواهد گردید.

هزینه حمل: همچنین هزینه حمل براساس حجم و وزن قطعات خریداری شده، محاسبه و در فاکتور نهائی اعمال می گردد. 

 

به قطعات خود سریعتر نیاز دارید؟ روش دریافت کالای خود را به روش سریع (Quick Order) ارتقا دهید!

 اگر عجله دارید ، گزینه های حمل و نقل دو روزه و سریع را نیز با قیمت رقابتی ارائه می دهیم. اگر برخی از کالاهای سفارش داده شده موجود نباشند ، ما آنها را در اسرع وقت تهیه کرده و به روش فوری سفارشگذاری و برای مشتریان ارسال می نمائیم. لذا اگر شما نیاز به تحویل سفارش و دریافت کالا بصورت فوری را دارید ، لطفاً در هنگام سفارشگذاری بخش سفارش فوری را انتخاب نموده و یا یا با ما تماس بگیرید تا بتوانیم سریعترین حمل و نقل ممکن را ترتیب دهیم.

هزینه حمل: در روش سریع (Quick Order) هزینه گمرک به هزینه ارسال کالا براساس حجم و وزن اضافه خواهد شد.

 

  ارسال کالای حجیم ؟؟ گزینه های ارسال کالای بزرگ و حجیم موجود است!

آیا به دنبال سپرهای BMW ، کیت های آیرودینامیکی M ، ست چرخ / تایر ، موتورها ، گلگیرها ، سیستم های تعلیق یا سایر موارد بزرگ هستید؟ مشکلی نیست - ما خوشحالیم که آنها را با نرخ ارسال کالای بزرگ و با یک قیمت رقابتی که در هنگام پرداخت محاسبه و نمایش داده می شود ، برای شما ارسال می کنیم.

کالاهای بزرگ واجد شرایط حمل رایگان یا سریع نیستند و معمولاً زمان استاندارد حمل و نقل زمینی را بر اساس شرکت حمل کننده کالا و بسته به شهر مقصد تعیین می گردد در این روش ممکن است برای تنظیم قرار تحویل با شما تماس بگیرد ، بنابراین لطفاً از صحت اطلاعات تماس خود اطمینان حاصل کنید. اگر قرار ملاقات برنامه ریزی شده خود را جهت دریافت کالا از دست دهید، هزینه تحویل مجدد از شما دریافت می شود. بنابراین لطفا آن را از دست ندهید.

 

سفارش من کجاست؟ چگونه می توانم آن را ردیابی کنم؟

شما هنگام سفارش، کلیه سفارشات خود یک ایمیل تأیید با شماره سفارش دریافت می کنید. همچنین می توانید وضعیت سفارش خود را در اینجا بررسی کنید.

 

آیا چیزی هست که حمل نکنید؟

ما باتری و شیشه جلو اتومبیل را حمل نمی کنیم (ببخشید!)..  ولی فروشگاه تسلاپارت و بخش حمل و نقل ما تقریباً هر چیز دیگری را با افتخار و حرفه ای بسته بندی و حمل می کند!

اگر در این خصوص سوالی دارید؟ لطفا با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که کمک تان کنیم!

 

چه موارد استثنایی در حمل و نقل رایگان کالا وجود دارد؟

با عرض پوزش - حمل و نقل رایگان شامل سفارش های سریع قطعات بیش از حد بزرگ و حجیم ودارای اضافه وزن (40kg +) نمی شود. اگر سفارشات شما هم شامل کالاهای حمل رایگان و هم کالاهای غیر حمل رایگان است ، ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا آنها را با کالاهای حمل رایگان ترکیب کنیم به شرطی که داخل یک جعبه قرار بگیرند و اندازه یا وزن آن را تغییر ندهند. در غیر این صورت  هزینه حمل و نقل بر اساس موارد دیگر اعمال خواهد شد. سفارشات باید حداقل 5 میلیون تومان (قبل از اضافه شدن هزینه حمل و نقل) باشند تا واجد شرایط ارسال رایگان باشند.

 

تخمین زمان استاندارد و روشهای حمل و نقل زمینی:

تیپاکس:

تیپاکس برای سفارش‌های با محل تحویل خارج از تهران مشتریان برنامه‌ریزی شده است. تیپاکس به مقصد تمامی مراکز استان‌ها ارسال مستقیم دارد. سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، درب منزل تحویل داده می‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند.

مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، پس از آن زمان ارسال در بیش از ۸۰ شهر که تک مسیره هستند به طور معمول ۲۴ ساعته است. سرویس‌دهی تیپاکس در شهرهایی که دو مسیره یا راه دور هستند، معمولاً  تا ۷۲ ساعت انجام می‌شود.

 

چاپار:

چاپار برای سفارشات داخل تهران و شهرستان در نظر گرفته شده است که به صورت عادی سفارشات تهران در ۲۴ ساعت و شهرستان ۲۴ ساعت تا ۷۲ ساعت بعد نسبت به مسیر و شهر درخواست کننده  تحویل داده خواهد شد.

سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، درب منزل تحویل داده می‌شوند و چاپار برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند. مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

 

نحوه دریافت کالا:

در نظر داشته باشید اگر مبلغ سفارش پیش از ارسال کالا پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر  مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده، از طریق تلفن یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد اطلاع داده شود.

 

 شرایط ارسال کالاهای سنگین :

لوازم بدنه خودرو به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد و بدیهی است که هزینه خرید باید در هنگام ثبت از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

تمامی هزینه ارسال در فاکتور درج خواهد شد و دریافت هر گونه مبلغ اضافی هنگام تحویل کالا تخلف محسوب می‌شود. در صورت مشاهده چنین مواردی لطفاً مراتب را جهت پیگیری از طریق ایمیل [email protected] و یا تماس تلفنی به ما اطلاع دهید.

 

 اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تسلا پارت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به تسلا پارت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

کالای آسیب دیده و تمام لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به تسلا پارت ارسال شود.

 لذا هنگام تحویل کالا از شرکت های حمل و نقل قبل از تائید و امضاء برای دریافت کالا، از صحت و سلامت کالای خود اطمینان حاصل فرمائید، و در صورت مشکل دار بودن کالا با هماهنگی ما میتوانید آن را مرجوع کنید.